Verzenden & retourneren

Retouren, service en verzending

Bij JorShop kun je er van uitgaan dat de toestellen perfect werken! Onze specialisten zitten al jaren in het vak. De controle van alle toestellen wordt uiterst zorgvuldig uitgevoerd en indien nodig vervangen zij een onderdeel. Werkt jouw aangeschafte refurbished toestel toch niet zoals het zou moeten, dan zullen wij dit voor je oplossen. Je hebt bij ons namelijk een jaar garantie. Uiteraard vallen de defecten door val- en stootschade en waterschades niet onder de garantie. Je kunt het toestel terugsturen of langs komen in onze winkel.

Reparatie nodig door val-, water- of stootschade?

Als het defect van je refurbished device is gebeurt door eigen toedoen, dan kunnen wij je toestel ook voor je maken! De reparatie geldt dan niet onder de garantievoorwaarden, maar de kosten zullen voor eigen rekening zijn. Je kunt kiezen om het toestel op te sturen of langs te komen op ons reparatiepunt. Als je het toestel wilt opsturen, hebben we binnen een dag het probleem duidelijk en na jouw akkoord repareren we het toestel. Als je langs komt bij ons reparatiepunt zal je toestel binnen 30 minuten gerepareerd worden.

Formulier

Toestel met een probleem wat in de garantie valt of een reparatie nodig?  

1. Kom langs in onze winkel of stuur uw toestel op.
2. Print het serviceformulieruit en vul het in.
3. Meld je toestel aan via [email protected]. Vergeet je ordernummer niet te verwerken. Wij sturen je een verzendlabel in de mail, waarmee je het toestel gratis naar ons toe kan sturen. 
4. Print vervolgens het retourlabel en plak deze op de doos. 
5. Breng het pakketje naar een PostNL servicepunt.
6. Daar ontvang je een Track & Trace code om je toestel te volgen.
7. Hebben wij het pakket ontvangen dan sturen wij een bevestiging. 

Je kunt ook gewoon bij JorShop/JorPhone langskomen, daar staat ons team voor je klaar! Adres: De Volger 20B 1483GA De Rijp.

Niet tevreden, en u wilt het toestel terug sturen?

Je hebt bij JorShop een bedenktijd van 14 dagen om de overeenkomst met betrekking tot de aankoop van het aangeschafte product te ontbinden. De genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een voor de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen. Als het toestel nog in de afgeleverde staat verkeerd, krijg je het volledige bedrag terug. Het terugsturen kunnen we helaas niet voor je vergoeden. 

Neem contact met ons op als je het toestel wilt terugsturen. 
Mail: [email protected] of bel naar 0299 - 397149

Verzendkosten

De verzendkosten van bij een bestelling in onze shop zijn €4,95 per totale bestelling. 


Verzending 

Wij leveren onze producten alleen in Nederland en België.

* We zullen jouw e-mail nooit met iemand anders delen.
Vragen of opmerkingen?
We helpen je graag. Neem contact met ons op voor vragen of opmerkingen.
Cash iDEAL Pin MasterCard Visa
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...